.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری زوج کلاهبردار ميلياردی در چالوس

فرمانده انتظامي استان مازندران از شناسائي و دستگيري زوج کلاهبردار 80 ميليارد ريالي که با تاسيس شرکتي صوري در فضاي اينترنت از شهروندان کلاهبرداري مي کردند، خبر داد .

به گزارش شمال نیوز"سردار جعفري نسب" در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر افزود: در پي دريافت گزارشي از مرجع قضائي در شهرستان چالوس مبني بر کلاهبرداري زوج جوان از شهروندان تحت پوشش شرکت ليزينگ خودرو در فضاي اينترنت، موضوع بطور جدي در دستور کار فرماندهي انتظامي شهرستان چالوس قرار گرفت.

وي تصريح کرد:ماموران پليس آگاهي شهرستان چالوس با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي مخفيگاه متهمان را در منطقه کلاردشت شناسائي کردند.

فرمانده انتظامي استان مازندران اظهار داشت: با شناسائي مخفيگاه متهمان اين افراد تحت تعقيب ومراقبت ماموران قرار گرفتند که پس از چند روز با هماهنگي مرجع قضائي، ماموران در يک عمليات ضربتي با محاصره مخفيگاه متهمان هر دو متهم را دستگير کردند.

سردار جعفري نسب خاطر نشان کرد: متهمان دستگير شده زوج جواني به نام هاي" م- م"29 ساله و الف – ف" 25 ساله بودند که در تحقيقات وبازجوئي هاي فني پليس ضمن اعتراف به بزه انتسابي در اظهارات خود به پليس عنوان داشتند، با تاسيس شرکتي صوري ليزينگ خودرو در سايت اينترنتي به نام" تشريفات خودرو" اقدام به عضو گيري کردند.

فرمانده انتظامي مازندران يادآور شد: متهمان پس از عضو گيري 800نفري در اين سايت اينترنتي از آنان 8ميليارد تومان کلاهبرداري کردند، که پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.

فرمانده انتظامي استان مازندران با هشدار به کاربران فضاي مجازي در شناخت و دقت در خريدهاي اينترنتي خاطرنشان ساخت:کاربران خريدهاي خود را از طريق فروشگاههاي اينترنتي شناخته شده اي که به روش پرداخت وجه پس از تحويل کالا فعاليت مي کنند، انجام دهند تا در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.501 seconds.